חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

40/

17

קהלת על המוקד

אחים לנשק מתחילים בפעולה מול משרדי קהלת ומשם ממשיכים עד לארה״ב

הארגון שעד להפיכה המשטרית לא היה מוכר לאזרחי ישראל – קהלת – נחשף בידי המאבק כמי שבעצם כתב את הצעות חוק ההפיכה המשטרית ומי שבעצם הגה אותה ודחף אליה ומאז הוא מתורגט באופן קבוע.

הארגון שעד עכשיו פעל מאחורי הקלעים ללא שקיפות ודי בהסתר הפך ליעד של המאבק לכוון אליו את הזרקור וכמובן להפגין מולו וללחוץ עליו. וזה מה שקרה ביום השיבוש הראשון – אחים לנשק חוסמים את הכניסה למשרדים בירושלים.

לדברי המפגינים ומארגני הפעולה הזו: “אנשי קהלת הם המוח, המנוע והממון שמאחורי המהפכה המשפטית. הם אלו שקבעו את המטרות, ניסחו את החוקים, מגנים עליהם בועדות הכנסת. פורום קהלת הם ארגון ימיני קיצוני, לאומני ומשיחי, שמקדם הדרת נשים ומחזק את הזהות היהודית של ישראל על חשבון הדמוקרטיה.״

והם מוסיפים: “הם מקדמים סדר יום קפיטליסטי קיצוני ששולל את מדינת הרווחה. הם חותרים למדינה יהודית שמדירה נשים ומתמצמת את הדמוקרטיה כדי לממש את החזון שלהם של דיקטטורה משיחית, מדינה דתית חשוכה עם אפרטהייד וסיפוח של השטחים. רוטמן ולוין הם המוציאים לפועל של החזון המבהיל שלהם למדינת ישראל”.

ההפגנה הניבה כמובן עצורים. 10 במספר כולל רון שרף סא״ל במיל (יוצא סיירת מטכ״ל) ממובילי ״אחים לנשק״

אבל לא רק אחים לנשק. גם יולי יבין, תלמידת תיכון מחליטה להוביל יוזמה להחזרת ספרי האזרחות לפורום קהלת שכתב אותם

יולי יבין, תלמידת תיכון בהרצליה, גילתה את ההשפעה של פורום קהלת על ספרי האזרחות ששוכתבו ב 2016, וקוראת להחזיר את הספרים.
עוד על המיזם של יולי יבין – כאן

ובחו״ל – התארגנות של Unexaptable מול התורם המרכזי של קהלת. בפילדלפיה מאז חודש מרץ פקדו באופן רצוף את משכנו קבוצות של מפגינים. לפני כמה חודשים התבשרו המפגינים כי הרחוב המוביל לביתו סגור ואי אפשר להיכנס אליו יותר. למפגינים היתה קריאה ברורה ויחידה: תפסיק לממן את קהלת – היא הורסת את הדמוקרטיה. קריאות אלו לוו גם בכתבות שהתפרסמו בעיתונות האמריקאית ושגם מהן לא רווה דנצ’יק נחת.

 

 

 

 

עוד מעוררי השראה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחאות | הפגנות | מעקב חקיקה | קבוצות מאבק | עדכונים מהשטח:
כל מה שחשוב למחנה הדמוקרטי-ליברלי - אצלך בווצאפ

דילוג לתוכן